Медіадидактику також визначають через зв'язок з полем, що називається медіапедагогікою . Вона є найбільш розвиненою в Німеччині і складається з трьох основних напрямків: медіаосвіта (у широкому сенсі медіасоціалізації), медіа або медіапедагогічні дослідження та медіадидактика.
У світі медіапедагогіки існує багато напрямків, які відрізняються за системою соціальних цінностей та освітніми цілями, які часто даються контекстом, а також різними соціально-культурними та географічними умовами. Див., наприклад,[8]. Дуже добре відома складна концепція медіапедагогіки (Medienpädagogik) у Німеччині, яка складається з чотирьох основних субдисциплін, які доповнюють та підтримують одна одну. Це дослідження ЗМІ, медіаосвіта, медіаосвіта як офіційна тема в шкільних програмах та медіадидактиці.
Зі зростанням повсюдності медіатехнологій у нашому повсякденному житті, медіадидактика і ширше — медіапедагогіка — стають все більш важливими. Дидактика медіа — системний компонент медіадосліджень у педагогіці. Наразі можна вважати, що медіапедагогіка та дидактика сильно втручаються в природу педагогіки та всіх інших педагогічних областей і піддисциплін.
Попри те, що медіаосвіта є ключовим „продуктом“, метою і наслідком медіаграмотності, медіавикладання є і має бути побічним продуктом (якщо не йдеться про підготовку фахівців у сфері медіа).
Немає коментарів:
Дописати коментар